جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: ترور شهید هنیه نشان از وقاحت، خباثت و ضعف رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، الگوهای آخر الزمانی بصیرت هستند، اظهار داشت: مسئله شهدای مدافع حرم، از ماجراهای عجیب تاریخ است و هدف مدافعین حرم دفاع عزتمند از انقلاب و مقاومت اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه نشر رایحه شهادت در جهان اسلام؛ از برکات عظیم شهدای مدافع حرم است، گفت: ترور ددمنشانه، مذبوحانه و بی رحمانه شهید اسماعیل هنیه در کشور عزیزمان ایران اسلامی نشان از وقاحت، خباثت و ضعف رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل جنایتکار است. اینکه رژیم صهیونسیتی جرأت پیدا کرده به خاک ما تعرض بکند و مهمان ما را ترور بکند یعنی اینکه نابودی خودش را امضاء کرده است.

امام جمعه شبانکاره افزود: در حالی که ما هنوز داغدار سید الشهدای خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی (ره) بودیم و مهمانانی از کشورهای مختلف برای تحلیف رئیس جمهور جدید اسلامی ایران حضور پیدا کردند حمله ناجوانمردانه دشمن به مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه داغ ما را تازه تر کرد و ملت ایران و خصوصاً جبهه مقاومت بار دیگر عزادار شدند.

وی تصریح کرد: شهید القدس اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس مهمان ما بودند و حالا ما خون خواه او هستیم و انتقام خونش را خواهیم گرفت. رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بداند با این تعرض به خاک ایران اسلامی و ترور مهمان عزیز ما گور خودش را کنده است و به نابودی و محو از صحنه روزگار نزدیکتر شده است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه با ریختن خون شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در عراق و خون شهید اسماعیل هنیه در ایران اتحاد، انسجام، همبستگی و اقتدار نظام اسلامی و جبهه مقاومت بیشتر خواهد شد، گفت: همه یک امت واحده خواهیم شد و همانطور که در این سالیان زنان و کودکان بی گناه فلسطین با ترس و استرس شبشان را روز می کردند از این به بعد دشمنان اسلام و جبهه مقاومت خاصه رژیم صهیونسیتی باید شبانه روز خود را با ترس و لرز سپری کنند و روزگارشان سیاه خواهد شد.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: دولت چهاردهم در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد، همچنین برای نخستین‌بار کشور نرخ بیکاری ۸ درصدی را تجربه کرده است. با این حال رهبر معظم انقلاب بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم تأکید دارند.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به مطالبه مردم روستاهای عطیبه، چهل زرعی عجم و عرب و چاه زنگی و سمیعا، گفت: به خاطر خاک برداری اطراف جاده و نبود شانه برای اهالی این روستا ها خطر آفرین است از فرماندار، نمانیده مردم دشتستان و و اداره راه شهرستان و استان درخواست دارم تا جان احدی از اهالی این روستا ها به خطر نیفتاده است هر چه سریعتر جاده را تعیین تکلیف نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha